یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۶May 2024 5
جستجوی پیشرفته
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۸۲ سایت دیگر  
عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ 2 میلیارد تومان جریمه نقدی شد.
ایلنا   ۲ ساعت پیش   + ۵۱ سایت دیگر  
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی برای چهار روز آینده در این استان خبر داد و گفت: شهروندان از حضور در ارتفاعات و حاشیه رودها بپرهیزند.
سلامت نیوز   ۵ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده است.
سلام نو   ۳۱ دقیقه پیش   + ۹ سایت دیگر  
به منظور جلوگیری از سوداگری در بازار مسکن، برای فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن مجازات سنگین زندان در نظر گرفته شد.
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۶۶ سایت دیگر  
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: برابر ماده 60 قانون جرائم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمال مجرمانه، موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت سربازی فراهم سازند، برخورد قانونی صورت می گیرد.
میزان   ۴۶ دقیقه پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو با بیان اینکه آب های بسته بندی دارای مزایای متعددی هستند، گفت: دلیل کنترل کیفیت این محصولات در محل تولید از منبع اصلی آب گرفته تا پایان فرایند است در حالیکه برای آب چاه کنترلی ...
عصر ایران   ۳ ساعت پیش   + ۳۷ سایت دیگر  
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین خودرو) و خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران خودرو ...
خبرگزاری تابناک   ۱۲ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
رزمندگان حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) شماری از پایگاه ها و تجهیزات تجسسی نظامیان اشغالگر و نیز شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.
عصر ایران   ۲۱ دقیقه پیش   + ۹ سایت دیگر  
باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن ها می کردند با تلاش پلیس منهدم شد.
فرارو   ۴ ساعت پیش   + ۸۸ سایت دیگر  
طبق اعلام بانک مرکزی، سقف تراکنش بانکی روزانه بسته به نوع انجام عملیات تراکنش از پنج تا 400 میلیون تومان متغیر است ...
فرارو   ۱ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه در خانه سینما برگزار شد. به گزارش ایرنا، شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده ...
آفتاب نیوز   ۵۱ دقیقه پیش   + ۹ سایت دیگر  
جانشین انتظامی غرب استان تهران از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری 28 نفر از اعضا که عمدتا از اتباع بیگانه بودند در فردوسیه شهریار خبر داد.
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، گفت: سال گذشته 290 هزار پرونده قضایی در استان مختومه شد.
آفتاب نیوز   ۲ ساعت پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس جمهور پرداخت تسهیلات برای واحدهای تولیدی، ازدواج، مسکن و اشتغال را از موضوعاتی دانست که دولت همواره نسبت به آن دغدغه دارد و خطاب به بانک مرکزی و بانک های عامل تاکید کرد: باید این موضوعات در اولویت قرار بگیرد.
معاون اقتصادی استاندار کرمان از بازگشایی شهرک صنعتی زرند خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان 56 ساله از دست آدم ربایان در شهرستان شیراز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، کاملا از عملکرد لیونل مسی در دیدار برابر نیویورک ردبولز راضی است.
- کاهش نرخ ارز باعث شد قیمت هر گرم طلا و انواع سکه در معاملات امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت) نزولی شود به طوری که قیمت هر سکه طرح جدید حدود یک میلیون تومان کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۷ دقیقه پیش   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از محکومیت 10 میلیارد و 920 میلیون ریالی جایگاه دار متخلف در شهرستان کلاله خبر داد.
فرارو   ۳۵ دقیقه پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
اخیراً بحث درباره ساختِ گران سریال در شبکه نمایش خانگی به سمتِ تلویزیون هم آمده است. یکی از تهیه کنندگان این طور گفته که هر قسمت 2 میلیارد تومان آب می خورد. ...
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به درگیری در منطقه فلاح تهران کرده بودند، خبر داد.
فرارو   ۲۸ دقیقه پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
حجم آب موجود مخازن سد های کشور با یک درصد رشد از 31.97 میلیارد مترمکعب در سال گذشته به 32.39 میلیارد مترمکعب در سال آبی جاری رسیده است. ...
اقتصاد آنلاین   ۲۹ دقیقه پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برگزاری ششمین کمیسیون مشترک ایران و عراق، گفت: تلاش داریم که موانع پیشروی در زمینه صادرات و واردات دو کشور را حل و فصل و نقشه راه تجارت دو کشور را تدوین کنیم.
ایرنا   ۱۸ دقیقه پیش   + ۱ سایت دیگر  
بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد 55 ساله را گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۲۱ دقیقه پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر برقراری درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی، در عین حال آخرین وضعیت درمان و تولید داروی ایرانی بیماران SMA را تشریح کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ریشه اصلی پیوند دانشگاه با جامعه در خود دانشگاه نهفته است؛ دانشگاه فردوسی مشهد باید با عملیاتی کردن دستاوردهای خود، جایگاه علمی این نهاد را در سطح جامعه تثبیت کند.
رییس دیوان عالی کشور گفت: پرونده های وارده با موضوع خانواده در فروردین ماه بیش از 800 فقره بوده است که بخش عمده آن مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق است که نیاز به آسیب شناسی دارد.
خبرگزاری مهر   ۲۷ دقیقه پیش   + ۴ سایت دیگر  
پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره قطر در قدس اشغالی یورش برد و تجهیزات موجود در آن را مصادره کرد.
خبرگزاری مهر   ۲۰ دقیقه پیش   + ۷ سایت دیگر  
تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا که لیونل مسی را در اختیار دارد قصد دارد کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد.
ورزش 3   ۵ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
کارلو آنچلوتی دیروز توانست رئال مادرید را چهار هفته زودتر قهرمان لالیگا کند. کاری که جان توشاک در فصل 90-1989 انجام داده بود.
ایلنا   ۴ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
معاون شهردار پایتخت با بیان این که شهرداری هنوز 50 هزار میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار است، گفت: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست. این خریدها از محل اموال بلوکه شده بوده است که پیگیری کرده ایم.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که به سرقت طلاجات دختربچه های اصفهانی اقدام می کرد، خبر داد.
فرارو   ۳۱ دقیقه پیش   + ۹ سایت دیگر  
نتایج تحقیقات جدید نشان داد که یک شمشیر کمیاب که لقب اکس کالیبور به آن داده شده است و در والنسیا ، شهری واقع در اسپانیا کشف شده است ...
ایرنا   ۳ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- اسامی نامزدهای جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
معاون سازمان انرژی اتمی اعلام کرد نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای از 17 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۲ ساعت پیش   + ۳۳ سایت دیگر  
تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با پیروزی برابر لبنان برای دومین بار به مقام قهرمانی قاره آسیا دست یافت.
میزان   ۲ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
همایش روز ملی خلیج فارس و افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایران زمین برای اولین بار در استان خوزستان در بندرماهشهر برگزار شد.
خبرگزاری مهر   ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
تیم فوتبال آیندهوون در حالی که 2 هفته به پایان رقابت های لیگ برتر هلند باقی مانده است عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
ورزش 3   ۴ ساعت پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
سرپرست استقلال می گوید که تمامی ارکان باشگاه در تلاش برای کسب موفقیت در این فصل هستند.
ورزش 3   ۲ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر را برگزار کرد.
ایلنا   ۲ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
مدافع پرتغالی بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت دیدار حساس با رئال مادرید را از دست داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از ذخیره سازی 1500 تن مرغ منجمد در سردخانه های این استان خبر داد.
فرارو   ۵ ساعت پیش   + ۴۹ سایت دیگر  
مصطفی قمری وفا از تعداد 871 هزار و 861 نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن 802 هزار و 804 نفر (حدود 92 درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده اند. ...
خبرگزاری مهر   ۴۵ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین کار معلم در مکتب اسلام علاوه بر علم و دانایی تبیین حقیقت برای دانش آموزان است.
ایرنا   ۵۴ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
گناباد-ایرنا- دستگاه کنترل و آمارگیری کشتار طیور در کشتارگاهها توسط یک شرکت دانش بنیان در گناباد تولید شد.
فرارو   ۳۹ دقیقه پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
پژوهشگران چینی باتری جدیدی مبتنی بر آب ساخته اند که ادعا می شود نسبت به باتری های اشتعال پذیر لیتیومی بسیار ایمن تر و کم مصرف تر است ...
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد وضعیت سدهای استان را تشریح کرد و گفت: سد چمشیر در بارندگی های اخیر 20 میلیون مترمکعب افزایش حجم داشته و سد کوثر گچساران سرریز کرد.
ایرنا   ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
تهران- ایرنا- مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه وزارت رفاه طرح های جدید برای اجرای کالابرگ الکترونیکی به دولت ارائه می دهد ...
میزان   ۲ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه های نظارت میدانی بر عملکرد دادسرا ها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه 38 تهران بازدید کرد.
میزان   ۶ ساعت پیش   + ۲۰ سایت دیگر  
نمایندگان ادیان الهی در مجلس طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، این اقدام را یک جنایت فرهنگی دانستند.
فرارو   ۳۴ دقیقه پیش   + ۱۰ سایت دیگر  
شراره های خورشیدی فوران های بزرگ تابش الکترومغناطیسی خورشید هستند که از چند دقیقه تا چند ساعت طول می کشند و به تازگی 2 شراره خورشیدی بسیار قدرتمند از خورشید به سمت منطقه اقیانوس آرام زمین رهسپار شده اند. ...
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:حوزه دفاع مقدس برای مجموعه انتظامی پایان نیافته است و امروز همکاران ما در جنگ نرم دشمن آماده جانفشانی و در خط مقدم قرار دارند.
 
 
 
 

جدیدترین خبرها